duminică, 28 martie 2010
























































































Tournai, Belgia 21 02 2010

Ne-am dat intalnire cu Andreea Mihai si am marsaluit vreo 4 ore prin oraselul asta.
Nu sunt cele mai reprezentative imagini, dar pentru o zi super intunecata si pe un vant care mi-a ars mainile astea mi-au iesit cel mai bine.
Ne-am incheiat calatoria incalzindu-ne intr-un mini restaurant...dupa ce am analizat, cu mare grija, preturile...concluzia: preturi mult mai mici si mai mult zambet decat in Lille.
La final, dupa ce ne-am luat ramas bun de la colega noastra( care o lua in directia opusa), fiind deja pe peron, la linia la care trebuia sa ne vina trenul, ne-am urcat in primul care sosise-adica cu 2 minute mai repede decat al nostru- si am ajuns intr-o alta locatie. Am avut noroc ca era pe traseul nostru si ca n-am mai fost nevoiti sa mai achizitionam un alt bilet. Dezavantajul a fost ca am asteptat vreo ora un alt tren si ca am ajuns, "acasa", cu mult mai tarziu decat ne-am propus.

Un comentariu: