miercuri, 26 mai 2010

aici sunt foarte importante mainile...!( au fost si mai negre)
cele 3 panouri pe la 20:30, 26 mai
ziua 2: fixarea panourilor pe cadrele de lemn
primul panou...facut in prima zi
stadiul impletire
am inceput cu "imprumutatul" ziarelor din statia de metrou
25-26 mai 2010

pfff... 2 zile lunnnnnnnngi si obsitoare

trebuie sa mentionez ca am taiat lemnele, pentru cadru, singurica la o smecherie de masinarie si am fixat ziarele cu un mega capsator...cadrele alea sunt facute cu manuta mea ( a fost momentul cand am pus in aplicare tot ce am inv de la bunici)... iar de profi ce sa spun, sa tot fii prof in Franta... dau mult din gura, au multe pareri, te indeamna sa faci tot ce-ti trece prin cap si ce nu-ti trece( daca li se pare k e prea simplu ce faci nu le convine) si iti spun... pai, poti sa iei de acolo sau de acolo, taie cu aia..... si tu muuuuncesti ca nebunul... degetele, mainile, spatele, picioarele mele sunt ffffffff de acord cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu