vineri, 25 iunie 2010

un bref historique du pavillion



diverse incercari
macheta finala
macheta finala
1 macheta unei idei

Semestru ca asta mai rar... tema proiectului= Pavilion

Si cum pentru mine pavilion= altceva, experiment, libertate mi s-a pus pata pe structuri pliate... cred ca m-am chinuit jumatate de semestru pana am ajuns la prima macheta (1), mi-a luat vreo 48 de ore sa o fac... cand vedeam ca reusesc sa asamblez doar cate 3 randuri pe ora imi venea
s-o iau la fuga unde vadeam cu ochii... insa cu muzica, incapatanare si cafea am reusit s-o scot la capat... mainile mi-au tremurat vreo alte doua zile, ca de... mi-am luat mucava de doi mm... ma gandeam ca pe urmatoarea o s-o iau din timp si o sa iasa o adevarata bijuterie... pfff... vise... am ajuns in aceeasi situatie... munca fortata timp de doua zile... sa tai fiecare triunghi astfel incat sa ti se potriveasca in ecuatie si apoi sa tai cate doua canturi la 45 de grade, dar nu oarecare... ca daca nu, nu se mai potriveau... am lucrat vreo 2 ore fara sa verific daca ceea ce faceam se potriveste la macheta... ei, la momentul adevarului m-am trezit ca le lipisem exact pe dos...pfff ... ma gandeam, gata, daca mai fac inca o prostie ca asta... n-o mai termin... oricum, am gasit o solutie si n-am renuntat la cele 2 ore de munca... n-a mai iesit ea "diamant'', dar si-a indeplinit scopul.

Cate nopti albe a mai avut creierul meu... cred ca echivalentul celor 3,5 ani de acasa...
Pentru predare am primit un e-mail cu ceea ce trebuia sa prezentam si am muuuuuncit cateva zile bune ca sa avem toate piesele, ne-am straduit sa nu ratam nimic, sa le inghesuim pe cele cerute, dar am fi vrut sa punem si piese care ar fi fost reprezentative pentru proiectul nostru... cand ii intrebam pe profesori ne raspundeau ca suntem studenti arhitecti, in concluzie: "debrouillez vous", adica... va descurcati.
La final foarte putini respectasera conditiile, e drept au avut 3 foi A1, dar cu ce au vrut "muschii lor"... iar dupa 2 zile de prezentari ne-am trezit cu Monsieur Ducatez ca scoate un barem de notare adus din "Angleterre", din ultimul sau "voyage". Dupa vizita sa in GB ne-a trimis tot felul de e-mailuri jucause... in care ne indemna sa ne privim pavilionul dintr-o pespectiva critica, sa fim indrazneti, ne-a indemnat sa citim o carte( care nu era in biblioteca, dar o gaseam in librarii sau pe net, insa pretul ne cam depasea buzunarele), sa participam la un concurs... ne-a surprins cu e-mailurile lui glumete. Aerul de Angleterre il afectase profund si l-a tinut paaaaaana la final.


Ideea e ca, daca am scris ceva despre proiect, inseamna ca la final toate au iesit bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu