vineri, 13 august 2010

Masinute

Cu ceva timp in urma ( adica acu vreo 5 ani) era o febra a masinilor in jurul meu. Toata lumea imi insira o lista a masinilor care-i fascinau ( si nu e vorba doar de reprezentantii sexului puternic). Deopotriva baieti si fete ma pisau cu noul hobby. Partea dureroasa era ca, la cat eram eu de pasionata pe atunci doar numele de Dacia, Matiz, Tico, Formula 1 si eventual Porche rezonau, in capul meu, cu cate o imagine. E clar ca situatia nu mi-a convenit... la inceput le spuneam: hai s-o lasam mai moale cu masinile ca nu le stiu. Dupa o vreme zambeam frumos si dadeam din cap ( nu-mi mai permiteam sa zic " nu stiu"), pana cand am zis: Gata!!! Hai la studiu... Eh, asta nu inseamna ca am stat sa compar caii putere, consumul si alte dotari, ci le-am sortat dupa aspectul exterior. Dupa cateva ore de cautari am ajuns si eu la un raspuns: Chrysler 300C.

Imi plac proportiile masinii, raportul dintre elementele sale si intreg, liniile drepte; caracteristici ce inspira stabilitate, sobrietate si siguranta.

Intr-o seara, a verii acesteia, navigam printre posturile de televiziune oferite de firma de cablu a localitatii mele. Datorita calitatii programelor de la TV suntem la a 2-a telecomanda( oricum are cativa anisori) dar si ea a ramas cu butoanele sterse, unele au incetat sa mai functioneze ca... nah... de obicei deschizi televizorul, te plimbi de vreo 2 ori pe toate posturile si il inchizi... pana si emisiunile care imi placeau candva, datorita faptului ca se leaga de aceleasi subiecte si pentru ca isi mentin acelasi stil, au inceput sa devina plictisitoare si sa-mi pierd orice farama de interes pentru ele. Oricum, in seara aceea am dat de TopGear si am descoperit o alta masinuta interesanta: Weisman Roadster ... MF3... design-ul e f frumos; in mica mea ierarhie trece pe locul I.



Nu intru in detalii e suficient sa spun ca este vorba de calitate germana, iar design-ul imi place.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu